Indie igra The Perfect Woman nastala je kao studentski projekt na Sveučilištu California u Los Angelesu, a koristi uređaj Kinect kako bi navela igrače da oponašanjem zadanih pokreta prolaze odabranim životnim putem, krenuvši iz majčine utrobe. Kako igra napreduje, igrači moraju donositi odluke koje mogu njihov simulirani život činiti sve težim na putu prema starosti.
Autori su Lea Schönfelder (umjetnica i dizajnerica) i Peter Lu (programer i dizajner) koji su na ovaj način izazvali igrače da se pokušaju uklopiti u krute okvire, kako tradicionalnih, tako i netradicionalnih ženskih uloga.
U izjavi za portal Indiegames, Lea je izjavila da igra zapravo propituje i komentira način na koji je društvo kreiralo ideal savršene žene. Peter pak opisuje igru kao niz životnih stadija koje igrači sami odabiru, a baziraju se na performansu. Na kraju svakog stadija, ovisno o tome koliko su dobro izvedeni, slijedi objašnjenje kako taj odabir utječe na težinu budućih mogućih odabira.
Cilj igre nije nužno biti savršena žena, „jer ako želite biti savršeni cijelo vrijeme, dobit ćete jako teške poze, poput stajanja na glavi,“ kaže Lea, a ako ih ne možete izvesti, vaš će lik prerano umrijeti. Cilj je preživjeti do osamdesetih godina, na putu do kojih ćete morati napraviti neke ustupke. Ideja za The Perfect Woman proizašla je iz testova osobnosti ili „pseudo-psiholoških“ testova, kako ih Lea zove, koji se mogu pronaći na stranicama ženskih časopisa.
„Ja sam ih puno čitala kod frizerke dok sam bila dijete,“ kaže, i dodaje kako je „uvijek prvo pročitala rezultate te stavljala svoje odgovore na temelju rezultata koji sam željela dobiti, koji je uvijek bio ’najcool’ od ponuđenih.“
Iako ni Lea ni Peter ne podržavaju nerealnu sliku savršene žene prezentirane u medijima, ipak smatraju da postoji određena nit koja povezuje testove osobnosti u časopisima. „Nitko neće reći ’ja sam loša osoba’. Oni su dizajnirani da se ljudi osjećaju bolje,“ kaže Lea, tvrdeći dalje kako je i The Perfect Woman također dizajnirana tako da se ljudi osjećaju bolje i sigurnije pri donošenju odluka zato što ne moraju više biti savršeni.
Hrvatska je publika imala prilike isprobati igru u sklopu festivala Republika održanog od 18. do 20. srpnja u Rijeci. Kill Screen/Indie Games…