Kada je imala 12 godina, Corrinne Yu je počela izrađivati video igre. Otkad zna za sebe rastavljala je elektroničke uređaje i modificirala ih, a kada je njezina osnovna škola dobila donaciju kompjutera ranih 80-ih počela je učiti programiranje izrađujući video igre.
“Nisam znala da je to što radim video igra … Samo sam pisala stvari koje sam smatrala interesantnima, igre za moje prijatelje, braću i mene … Tek sam puno kasnije otkrila da i drugi ljudi pa čak i kompanije izrađuju video igre”, izjavila je.
Yu je nastavila sa usavršavanjem svojih programerskih vještina no smatrala je da je programiranje nedovoljno ozbiljno i da profesionalna karijera u programiranju nije moguća. Nadala se karijeri u nuklearnoj fizici te je već u srednjoj školi pohađala matematičke kolegije na California State Politechnic sveučilištu što ju je kasnije dovelo do posla u NASI, no i dalje je u slobodno vrijeme programirala i izrađivala video igre.
Iako je svoje kreacije pokazivala samo nekolicini prijatelja, glas se proširio i počele su stizati ponude za prelazak u industriju video igara, a Yu je svoj hobi odlučila pretvoriti u karijeru. “Milijuni ljudi uživaju igrajući igre koje sam pomogla stvoriti. Možda ih one čine sretnijim ljudima te tako poboljšavaju svijet.”
Za Yu, koja je radila grafiku ga video igre poput Borderlands i Halo 4, tehnologija je samo sredstvo za ostvarivanje cilja: “Želim raditi igre koje potiču ljude na razmišljanje. Želim ih inspirirati da raspravljaju o stvarima o kojima prije nisu razmišljali … Meni je važno pitanje: kako da pretvorim svoj talent u nešto što je produktivnije od pukog tehnološkog napretka?”.
Shvatila je da ako može povećati mogućnosti igrača u korištenju igre da može utjecati i na narativ priče i emocije igrača te je odlučila raditi s kompanijama koje u njoj ne vide samo matematičarku i programerku već je uključuju i u razvijanje narativa i dizajna. To je jedan od razloga zašto je 2013. godine prešla u Naughty Dog gdje će stvarati igre za Playstation 4.
Usprkos tome što je postigla mnogo tijekom svoje karijere, Yu još uvijek ima aspiracije: “Osnivala sam kompanije, utjecala sam na razvoj arhitekture hardwarea, stvorila sam uspješne video igre. Ne mogu reći da više ne sanjam ali jednostavno prođe jako malo vremena između pronalaska nečega što želim raditi i rađenja istog.” Edge…